Can Kardeşim E Twinning Projesi Okul ve Okulun Bölümlerini Tanıma Etkinliği ( Actıvıty To Know The Sectıons Of The School)

Can Kardeşim E Twinning Projesi Okul ve Okulun Bölümlerini Tanıma Etkinliği ( Actıvıty To Know The Sectıons Of The School)

Öğretmenlerimiz Mustafa Çiçek ve Aleyna Kalkan’ın yürütmüş olduğu “Can Kardeşim” e twinning projesinde okul öncesi öğrencileri ile 1. sınıf öğrencileri okulun bölümlerini gezerek, okul öncesi öğrencilerinin okul ortamını tanımalarını sağlamışlardır. 

27.04.2023 262

 

Bu etkinlik ana sınıfı öğrencilerinin bir sonraki yıl eğitim alacakları kademedeki okulun bölümlerini tanıtmaya yöneliktir. Etkinlikte ana sınıfı öğrencileri 1. Sınıf öğrencilerinin rehberliğinde okulun bölümlerini tanımış ve okul personelleri ile tanışmışlardır. Yaparak yaşayarak öğrenme amaçlı bir düzenleme ile ana sınıfı öğrencileri okulun tüm birimlerini gezerek tanıma fırsatı bulmuşlardır. Süreç sonunda öğrencilerin bu aktiviteyi daha anlamlı ve eğlenceli bir hale getirmek için küçük bir kodlama oyunu oynanmıştır. Oyunda bir tane ana sınıfı öğrencisi ile bir tane 1. Sınıf öğrencisi yan yana geçmiş ve 1. Sınıf öğrencisi daha önceden yeri belirlenen okul bölümü fotoğrafını, ana sınıfı öğrencisinin omuzlarına dokunarak yönlendirmiştir. Bu sayede öğrenci bu fotoğrafa ulaşmıştır. Okulun genel yapısı hakkında bilgi verilerek etkinlik sonlandırılmıştır.
-------------------------------------------------------------------------------------
This activity is aimed at introducing the departments of the school at the level where the kindergarten students will receive education the next year. In the activity, kindergarten students got to know the departments of the school and met with the school staff under the guidance of the 1st year students. With an arrangement for learning by doing, kindergarten students had the opportunity to get to know all the units of the school by visiting them. At the end of the process, a small coding game was played to make this activity more meaningful and fun for the students. In the game, a kindergarten student and a 1st grader passed side by side, and the 1st grader directed the photo of the school section, whose location was determined before, by touching the shoulders of the kindergarten student. In this way, the student reached this photo. The activity was concluded by giving information about the general structure of the school.

 

   

20-04-202320-04-202320-04-2023